Jak wysłać

Poniżej znajdziesz informacje na temat tego jak skorzystać z usług. W przypadku pytań lub wątpliwości zawsze możesz wysłać do nas zapytanie.

  • Jak zapakować paczkę?

    • Wybierz kartonowe pudełko z klapami, w które zapakujesz przesyłkę.
    • Każdy z wysyłanych przedmiotów zawiń w materiał zabezpieczający (np. w folię bąbelkową lub papier).
    • Pudełko oczyść z poprzednich etykiet lub naklejek z oznaczeniami.
    • Umieść przedmioty w środku i wypełnij przestrzeń między nimi odpowiednim materiałem amortyzującym.
    • Do środka włóż jedną kopię listu przewozowego.
    • Zamknij pudełko, a następnie szczelnie zaklej mocną taśmą klejącą.
    • Na wierzchu zapakowanej przesyłki przyklej drugą kopię listu z danymi adresowymi.
  • Jak zamówić kuriera?

    Zaloguj się by mieć dostęp do swoich usług

    Konto, które po podpisaniu umowy zakładamy dla Ciebie pozwala na korzystanie z usług wg zasad nakreślonych w umowie. Dzięki temu masz możliwość wysyłania więcej, szybciej  i taniej. Dlatego opcje nadawania przesyłek są widoczne dopiero po zalogowaniu się do naszego systemu.

    Wypełnij krótki formularz dostępny na naszej stronie

    Wprowadź wymagane dane, dzięki którym będziemy mogli dostarczyć paczkę pod właściwy adres. Jeżeli regularnie wysyłasz paczki o podobnych gabarytach, zarejestruj się w Strefie Klienta i skorzystaj z możliwości stworzenia spersonalizowanych szablonów wysyłkowych. Cały czas kontrolujesz cenę zamówienia, która zmienia się w zależności od wybranego rodzaju usługi.

    Zapłać za usługę

    Zapewniamy bardzo elastyczne warunki rozliczenia – abonament lub płatność pod koniec miesiąca.

    Ustal godzinę przyjazdu kuriera i wydrukuj list przewozowy

    W formularzu podaj godzinę, o której nasz kurier ma zjawić się po odbiór przesyłki. Po zakończeniu procesu zamawiania na ekranie Twojego komputera pojawi się wygenerowany dokument, który należy wydrukować w dwóch egzemplarzach.

     

    Zapakuj przesyłkę i poczekaj na odbiór przez kuriera

    Zadbaj o bezpieczną podróż swojej przesyłki i zapakuj ją zgodnie z naszymi zaleceniami. Następnie poczekaj na przyjazd kuriera, który zjawi się po odbiór paczki o ustalonej godzinie.

  • Artykuły wyłączone z przewozu

    Poniżej przedstawiamy listę towarów, które nie mogą być wysyłane zarówno za pośrednictwem przesyłek krajowych, jak i międzynarodowych:

    • broń palna
    • futra
    • napoje alkoholowe
    • towary/materiały niebezpieczne
    • kość słoniowa i wykonane z niej wyroby
    • pieniądze, papiery wartościowe, karty pre-paid
    • wartościowe przedmioty (dzieła sztuki, antyki itp.)
    • biżuteria lub zegarki na rękę
    • bagaż bez właściciela
    • tytoń i wyroby tytoniowe
    • urządzenia i maszyny z pozostałością paliwa lub oleju
    • skóry zwierząt (nieudomowionych)
    • materiały pornograficzne
    • dokumenty osobiste (z wyjątkiem wysyłek do USA)
    • towary nietrwałe
    • artykuły spożywcze wymagające specjalnych warunków transportowych
    • żywe zwierzęta.
  • Reklamacje

    Firma SLS przyjmuje reklamacje związane z:

    • niedostarczeniem,
    • opóźnieniem w dostawie,
    • uszkodzeniem lub zgubieniem przesyłki.


    Wszystkie reklamacje prosimy składać, wypełniając formularz reklamacyjny dostępny na naszej stronie lub przesyłając ją do Biura Obsługi Paczki na adres: bop@sls.biz.pl

2018 SLS. Wszelkie prawa zastrzeżone