•  
    Wyszukiwarka

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Odpowiedzi na pytania związane z działaniem aplikacji dostępne są tylko dla użytkowników zalogowanych do Strefy Wysyłek.
  • Czego nie można wysyłać?

    Tak za pośrednictwem przesyłek krajowych, jak i międzynarodowych nie wolno wysyłać:  broni palnej, futer, napojów alkoholowych, towarów i materiały niebezpieczne, kości słoniowej i wykonanych z niej wyrobów, pieniędzy, papierów wartościowych, kart pre-paid, wartościowych przedmiotów (dzieł sztuki, antyków itp.) biżuterii lub zegarków na rękę, bagażu bez właściciela, tytoniu i wyrobów tytoniowych, urządzeń i maszyn z pozostałością paliwa lub oleju, skór zwierząt (nieudomowionych), materiałów pornograficznych, dokumentów osobistych (z wyjątkiem wysyłek do USA), towarów nietrwałych, artykułów spożywczych wymagających specjalnych warunków transportowych i żywych zwierząt.

  • Dlaczego nie mogę założyć konta w serwisie?

    Nasze usługi świadczymy partnerom, którzy podpisali z nami umowę o współpracy. Na jej podstawie uruchamiamy login i hasło z dostępem do Strefy Wysyłki. Posiadając taki dostęp możesz wysyłać przesyłki. Jeżeli nie jesteś jeszcze naszym partnerem to zapoznaj się z informacjami w dziale współpraca!

  • Zapomniałem hasła. Co zrobić by je odzyskać?

    Po kliknięciu w przycisk Strefa Wysyłki masz do dyspozycji opcję logowania a poniżej link  nie pamiętasz hasła? . Po kliknięciu w ten link pojawi się pole na wpisanie Twojego adresu email. Wpisz adres, który służył do zalogowania się i naciśnij Wyślij. Na wpisany adres zostanie wysłana wiadomość z hasłem tymczasowym, dzięki któremu możesz zalogować się, a następnie zmienić hasło przy użyciu opcji Twój profil.

2018 SLS. Wszelkie prawa zastrzeżone